2014. július 22.

Könyvtárban jártam # 5.

Az utóbbi hetek felborult napirendje után ismét visszatérhettem a megszokott életvitelhez, és vissza a blogoláshoz. Olvasásra nem jutott annyi időm, de arra igen, hogy ellátogassak a könyvtárba. Bár a Könyvtárban jártam rovat az utóbbi hónapokban elmaradt, azért az eltelt fél évben sem mellőztem a könyvtári könyveket. Ami örömmel tölt el, hogy a könyvtár állománya meglepően sok újdonsággal gyarapodott, és ami még ennél is fontosabb, hogy olyan kötetekkel, amelyek nálam is előkelő helyen állnak az elolvasandó könyvek listáján. Utolsó látogatásom alkalmával is sikerült egy szép kis kupacot összegyűjteni, amit reményeim szerint az elkövetkezendő hetekben fogok lassan felfalni. 

A Paladin-prófécia volt az egyetlen ifjúsági regény, amit idén elolvastam, de most egész évre bespájzoltam belőlük. Amikor összeválogattam őket, tekintettel voltam arra is, hogy nálunk vakációzik a tizenéves keresztlányunk, úgyhogy igyekeztem olyanokat hozni, amelyek az ő érdeklődését is felkelthetik: 

Jonathan Stroud: A sikító lépcső esete
Joss Stirling: Storm és Stone
Maggie Stiefvater: Álomrablók /The Dream Thieves (Hollófiúk 2.)
Rachel Hawkins: Hex Hall



Most is nehezemre esett ellenállni a választéknak, így aztán egy kis életrajz, történelmi regény, sci-fi és könnyed szórakoztató irodalom is bekerült a válogatásomba:  

Corine Gantz: Rejtekhely Párizsban
Marina Fiorato: Beatrice
Shelley Emling: Marie Curie és lányai
Hannu Rajaniemi: Kvantumtolvaj
David Benioff: Tolvajok tele



Ha a terveim jól alakulnak (olvasási kedv és sok szabadidő), akkor többek között ezekről a könyvekről olvashattok majd bejegyzéseket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése